Młody zielony jęczmień na odchudzanie – jak zdrowo i skutecznie zgubić nadmierne kilogramy?

Jeśli wzięłaś się za odchudzanie, młody zielony jęczmień pomoże ci na kilka sposobów w batalii z nagromadzoną tkanką tłuszczową. Podbuduje również twoje zdrowie i pozwoli uzupełnić wiele niezbędnych składników pokarmowych. Przeczytaj, dlaczego warto dołączyć młody zielony jęczmień do zestawu dietetycznego w trakcie odchudzania.

Zielony jęczmień – właściwości

Wiele się ostatnio mówi o korzystnym działaniu na zdrowie traw i liści niektórych roślin. Zielony jęczmień zbierany w fazie wczesnego wzrostu ma wśród nich szczególne miejsce, naszpikowany jest bowiem cennymi składnikami w dobrze przyswajalnej przez organizm ludzki formie. Zawiera bogatą gamę witamin: C, A, E, B, K i minerałów: żelaza, cynku, wapnia, potasu, selenu, magnezu, fosforu, krzemu, miedzi.

Ponadto zielony młody jęczmień zapewnia nam cały zestaw ważnych aminokwasów, enzymów i hormonów. Jest dobrym źródłem błonnika pokarmowego, przeciwutleniaczy oraz wywierającego bardzo korzystny wpływ na organizm chlorofilu.

Cenne właściwości zielonego jęczmienia doceni każdy, kto w naturalny sposób chce polepszyć stan zdrowia, zrewitalizować i odmłodzić ciało oraz oczyścić organizm z wszelakich toksyn (w tym również z metali ciężkich). Jęczmień zielony pomoże także przy anemii, obniżonej odporności, przy problemach ze stawami, w przypadku zakwaszenia organizmu oraz w stanach zapalnych spowodowanych m.in. wirusami czy bakteriami. Sięgnąć po niego warto również w trakcie odchudzania – jeśli chcesz przyspieszyć i polepszyć wyniki w zrzucaniu kilogramów, młody zielony jęczmień będzie twoim ważnym sojusznikiem.

Zielony jęczmień na odchudzanie – naturalny wspomagacz utraty kilogramów

Stosując młody zielony jęczmień podczas odchudzania zyskujesz dwukrotnie:

– Po pierwsze, dostajesz pokaźną pomoc w redukcji tkanki tłuszczowej. Młody zielony jęczmień posiada bowiem dużo błonnika pokarmowego, który daje poczucie sytości, pomaga utrzymać dietę, poprawia przemianę materii i pozytywnie wpływa na pracę jelit.

– Po drugie, dostajesz dużą dawkę ważnych składników odżywczych – białek, witamin i minerałów. Jest to bardzo ważne w trakcie kuracji odchudzającej, kiedy to na skutek diet i intensywnej aktywności fizycznej łatwo o niedobory wielu substancji. Nie musisz brać kilku różnych suplementów diety nakierowanych na uzupełnienie poszczególnych składników, wystarczy jeden – zielony jęczmień.

Z młodym zielonym jęczmieniem odchudzasz się zatem zdrowo i skutecznie. Nie chodzisz głodna, nie odczuwasz osłabienia organizmu, przemęczenia, spadków formy, wręcz przeciwnie – masz więcej energii i czujesz się lepiej. Jednocześnie dostarczasz organizmowi paliwo, za pomocą którego sprawniej spalasz tłuszcz.

Młody zielony jęczmień – opinie

Jeśli chcesz w naturalny sposób przyspieszyć metabolizm i kompleksowo wspomóc organizm w odchudzaniu, najlepszą odpowiedzią jest młody zielony jęczmień. Efekty jego stosowania, o których często wspominają przyjmujące go osoby, to: zahamowany apetyt, rzadsze odczuwanie głodu, a co za tym idzie – ograniczenie spożywanych kalorii, poprawa metabolizmu, eliminacja zaparć i wzdęć, szybsze spadki masy ciała.

Korzystne opinie o zielonym jęczmieniu dotyczą też aspektów typowo prozdrowotnych – produkt ten wielu osobom pomógł w uzupełnieniu niedoboru witamin i minerałów, takich jak żelazo, magnez czy potas. W licznych komentarzach można wyczytać, iż zielony młody jęczmień pomógł w odbudowaniu systemu odporności organizmu, pozwolił oczyścić i odkwasić organizm oraz pozytywnie wpłynął na kondycję umysłową, stan stawów, skóry, a nawet na cholesterol, krążenie i pracę serca.

Zielony jęczmień – tabletki czy proszek?

Młody zielony jęczmień dostępny jest w formie sproszkowanej oraz pod postacią kapsułek i tabletek. Każdy z tych wariantów jest dobry, jednak stosuje się je nieco inaczej. Zielony jęczmień w proszku dodaje się do kefirów, jogurtów, koktajli warzywnych i owocowych, lub zwyczajnie miesza się go z wodą. Przyjmowany w tej formie charakteryzuje się dość mocnym, trawiastym smakiem, który nie każdemu odpowiada. Ponadto jeśli zdecydujesz się na suplementację sproszkowanego zielonego jęczmienia, zwróć uwagę na jego jakość, która w przypadku wielu produktów tego typu nie jest pierwszorzędna.

Młody zielony jęczmień w tabletkach lub kapsułkach jest o tyle wygodniejszy w stosowaniu, że nie wymaga uprzedniego przygotowania. Nie musisz go z niczym mieszać, przyrządzać koktajli, po prostu łykasz kapsułkę i gotowe. Dla osób zabieganych, będących często poza domem i niemających czasu na robienie koktajli 2-3 razy dziennie, jest to perfekcyjna opcja.

Podobnie, jak w przypadku sproszkowanego wariantu, również młody zielony jęczmień w kapsułkach powinien być dobierany z uwzględnieniem jakości produktu. Jeśli chcesz, by pomógł ci on w odchudzaniu i korzystnie wpłynął na twoje zdrowie, wybieraj tylko wysokogatunkowe warianty. Szczególnie godnym polecenia jest Green Barley Plus. Charakteryzuje się wszystkim tym, czym powinien wyróżniać się idealny suplement diety z młodym zielonym jęczmieniem:

– jest produkowany zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w UE normami;

– surowiec w nim zawarty pochodzi wyłącznie ze sprawdzonych źródeł;

– daje gwarancję wysokiej przyswajalności przez organizm i optymalnej zawartości cennych składników odżywczych;

– aktywnie detoksykuje organizm;

– przyspiesza przemianę materii;

– wykazuje się wysoką efektywnością w procesie redukcji masy ciała.